Az elmúlt tíz évben a turizmus-vendéglátás ágazaton belül értékesítés és marketing területen dolgoztam főképp középvezetőként.

Ez idő alatt jelentős munkát fektettem webes tartalmak létrehozásába, valamint az online csatornák optimalizálásába. Első kézből tapasztaltam, hogy a digitális platformok folyamatos fejlesztése mennyire lényeges az üzleti célok elérése szempontjából. Így 2020-ban meglévő közgazdász végzettségem mellé digitális marketing képesítést szereztem.

Eddigi munkáim során felelősségem alá tartozott megszervezni és elvégezni a kapcsolódó szolgáltatói tevékenységeket, koordinálni a munkafolyamatokat, feltárni és elemezni a keresletet befolyásoló tényezőket. A vállalat és fogyasztó (Business-to-Customer), illetve szervezetek (Business-to-Business) közötti kapcsolatépítés, kommunikáció, valamint értékesítés a mindenkori feladataim alapját képezte.

Támogattam egy ismert nemzetközi brand (Ramada by Wyndham) újonnan nyílt tagszállodájának piacra történő bevezetését, mely jelenleg a márka egyedüli képviselője Magyarországon. Elsődleges feladatom a megcélzott piaccal való kölcsönös kapcsolat kiépítésének tervezése, kivitelezése és fenntartása volt. Ideértve a koncepció kialakítását, árlisták, árengedmények, eladásösztönző költségvetések, értékesítési módszerek, speciális ösztönzők és kampányok meghatározását is.

Közreműködtem egy boutique hotel arculatváltásánál, mely során újrafogalmaztuk mi a cég üzenete. A korábbi célcsoportokon túl olyan érintettek felé is kommunikáltunk, akik már újonnan adnak visszacsatolást az emelt minőségi szinttel kapcsolatban. Ugyancsak a megbízás része volt a frissített márka és az új weboldal elindítása teljes tartalmi menedzsmenttel.

Lehetőségem nyílt hozzájárulni egy nagy múltú hazai tour operator iroda sikereihez is. Ahol amellett, hogy nagy hangsúlyt fektettünk az online jelenlétre, az offline – és PR kommunikációs eszközök használata is mindennapos volt. A kínált turisztikai programokat a szervezőirodán kívül más szolgáltatók is értékesítették (kb. 600 közvetítő), ezért kiemelt fontosságú volt az értékesítői hálózat munkájának támogatása. További feladatok mellett ekkor foglalkoztam először weboldal-szövegírással.

Tapasztalatom szerint az iparágak előtt álló kihívások megértése, előrejelzése, valamint a gyors és hatékony reagálás rendkívül fontos a sikeres vállalati működés szempontjából. Az adaptáció a növekvő produktivitás előfeltétele. Munkám során számos izgalmas és új feladattal szembesülök, ezért törekszem rá, hogy folyamatosan aktualizáljam tudásom és tovább képezzem magam.

Egyre inkább online végezzük a munkánkat. A technológiai fejlesztések révén új perspektívák nyílnak az ügyfélkapcsolati stratégiák terén. A vállalkozások mindinkább törekednek az online jelenlétük optimalizálására. Ezért mindenképpen jelentős potenciált látok a keresőoptimalizálásban és tartalommarketingben.

Miután eddigi munkáim során sikerélménnyel álltam helyt, szerettem volna mindezt egy innovatív, specializált, autonómiát biztosító formában folytatni, és saját vállalkozás építésébe kezdtem. Az Organicly keretein belül SEO szolgáltatásokat nyújtok üzleti weboldalak és webáruházak részére. Ezek olyan digitális fejlesztések, melyek a vállalkozások igényeivel összhangban az organikus láthatóság növelését segítik elő.

A globális transzformáció lehetőséget ad a cégvezetők számára, hogy éljenek a feltörekvő technológia eszközeivel, és újrapozicionáljak magukat a digitális gazdaságban. Elkötelezetten dolgozom azért, hogy keresőbarát megoldások révén minél többek üzleti előmenetelét tegyem gördülékenyebbé.

Személyes ajánlások

Dr. Urbantsok Gábor
Dr. Urbantsok Gábor
Barbara 2014 és 2017 között az Unitravelnél aktív utazásszervezői tevékenységet végzett, melynek lényeges eleme volt az online marketing működtetése.
Szakmai tudásával és hozzáállásával egyaránt elősegítette a cég sikeres piaci jelenlétét, növekedését.
Miltiadis Despotakis
Miltiadis Despotakis
Barbara and I had an excellent cooperation for about 10 years.
She is highly motivated and qualified professional with experience in the hospitality business and online marketing. Beyond that, her expertise in Crete and her experience drove
strategies into sales like very few I have collaborate with.